Solarium

Vanlig tisdag, imorse körde vi brännboll i ösregn -.-' Dagen flöt på och efter skolan skulle jag och Alex sola solarium, jag cyklade lika fort som bussen haha Alex orkade inte gå :o Men när vi kom fram skulle det öppna fyra (klockan var kvart över tre) så vi åkte hem till mig och typ drack oboy och åt muffins. lyssnade musik och kollade när Kissie va med i Bella & Tyra show, haha schööönaste ;) Men åkte sen och sola haha jag sola i en kvart, Alex i 25 minuter :P Jag va fett rädd det va första gången :)

Jag och Alex :)


Jag


Alex :)


"Hej jag är en telefonmottagare" Hahah xD


Hah


Skitsöt :)

Åkte till v-by med mamma sen, köpte strumpor att rida i och en jättefin typ linne/klänning/tunika och la undan ett par shorts käka på donken sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0