Släktkalas'

Hejsan hoppsan lillebror/syster. Haha det skrev jag i ett sms till alla typ men ingen fattade :O hallå Karlsson på taket, reaktion nån ? Haha. Kusin fyller 18 idag, han är halv thailändsk så det blev thailändsk mat, inte favorit precis men kycklin spätten var sjukt goda ! Sen blev det princess tårta och Tiliatogrosen' (aa) Jag goes osocial nu och medans alla snackar sitter jag här ensam :( buhu, men vem av släkten vill titta på när jag bloggar ? Haha ingen. Jag är extremt trött, kollar runt lite bloggar, nästa gång jag får tillgång till data är nog på tisdag haha, då jag ska skriva uppsats om brandsläckare :P Venneh riktigt hur jag ska hinna, imorgon är det Grönt Kort Kurs prov, antagligen failar jag eller inte :D Haha, på söndag är det Klass 1:en, är faktiskt sjukt nervöst, har aldrig tävlat när det går på tid :S But if I ride on Chips, it might be good :P Skola imorn, depressed eller vad ? Sista chansen att anmäla sig till Veckans Blogg, avgörs antagligen på tisdag. Vi ska väl dra oss hemåt, snart I guess. Venneh riktigt vad för bild jag ska lägga in, får kolla efter någon skojjs i morfars arkiv :d Internet är väldigt segt för tillfället..


Tilia och Yoggi efter tävling.

Nu ska vi heem, längtar efter min kudde <3


Kommentarer
Postat av: emma

Okej:D



Alllt bra nuförtiden?:) Har inte varit så aktiv vid bloggen på sista tiden, därför inte kunnat svara :/

2010-03-23 @ 16:41:03
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0