Slaggar hos Syrran

Hej hej, söndag idag och jag sover hos min kära syster.. Vi har kollat på Min Stora Feta Grekiska Semester, den var rätt bra men ibland så var den lite pinsam haha.. Men ja vad har hänt i veckan ? Inte så mycket egentligen en dag var jag i vällingby med Alexandra och kollade runt litee men köpte inget, provade kläder och så. Dagen efter var jag och Alex där igen, Anisa och Stephie var med, jag köpte ett bar leggins.. I lördags kom jag tidigt till stallet och så, fick rida lite på XL, tack så mycket :) Lina fotade lite också, :) I dag så åkte jag till stallet ganska tidigt jag skulle göra et grönt kort kurs prov där man skulle visa upp hästen för "verinären". Det gick sådär, jag tror jag blev godkänd.. Jag va kvar lite i stallet jag och Alida snackade engelska typ halva dagen :P Haha, She had to train her english because she have a mouthly (hahah muntligt) test and I helped her.. Men jag skyndade mig hem packade och duschade åkte hit vi har ätit pizza, godis och chips.. Men imorgon är det skola tyvärr, men på kvällen är det ridlektion, vi ska hoppa och jag ska ha lilla MerryLeg tror jag men om Anna får Coco byter vi :P


Filmen :) Borde ses,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0