Låång dag

Hejsan hoppsan, tänkte berätta lite om min dag :) Gkorde mig iordning och så, mötte Kajsa i äppelviken, hämtade ridskor oh ridhjälm, Kajsa hälsade på Sorbits :P Vi åkte till rörby och så red Kajsa på lille Rookie och jag på Hurry. Båda dom är Moas hästar men hon är i dalarna så Kajsa skulle rida dom så fick jag rida en :) Tack både Moa och Kajsa hahah♥ Jag tyckte Hurry var lite skum, haha men han var rätt rolig men bra vet jag inte om det gick. Jag hade inga vantar på sig och varje gång jag tog tyglarna eller hade långatyglar så liksom ryckte han, så jag har typ sår i händerna :S Jag red runt lite lungt och gjorde nåt galoppombyte, sen ville Kajsa byta för Rookie kunde inte göra galoppombyte så vi bytte och galopperade på den andra hästen och vi fick inte ändra lädrerna ;) Rookie bockade i galoppen och med Kajsas jockeyläder flög jag nästan av haha :P Sen skrittade vi halvvägs till golfbanan och tillbaka :P Vi åt och släppte ut dom i hagen och lite så haha mockade och så tog vi 14.12 bussen tror jag det var :P Hängde lite i äppelviken med Isabella, Kajsa och Alida :)
 Har typ tvättat håret skrivit min cpsvenskafantasyberättelse, kvart över tio örjar en deckare som jag tänkte checka :)

Next stop.. pictures!

Haha min sjukt torra svenska grej och så har man ju ritat skit scmexiga bilder till där i paint för att man hade så himla mycket att göra ! Ödsla inte tid på att försöka läsa,

Kajsa på Hurry :)

Jag på Hurry, ignorera mitt fuckface :P

Jag och Rookie kolla lädrerna hah :P Kajsa har korta ben :*

Kajsa och Rookie

I skogen :)

Kajsavetintehurmanzoomar,




Alida och jag gjorde Kajsa till mullvad :P

Strike a pose :)

Kindklapp

Tilish,

Juste vår granne lämnad lite prinsesstårta, det var gott haha tack ;)


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha, jag har dubbla jackor! :P

jag var ju fett nygg som mulvad jue! xD <3

2010-03-04 @ 22:18:10
URL: http://kajsajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0