TBX

Blogglusten är tbx :D Är extremt glad, blev det när jag kom hem, kanske för att det är sommarlov om 7 dagar, eller att jag träffa Anna jag inte sätt på typ tusentals år, ;) Haha men på alla lektioner kollar vi typ på film :) Schiitnajs x) Haha wtf, jag är skum för tillfället. Skola idag typ, nästa vecka har vi Copa de Raoul (fotbollsturnering mellan varje årskurs) Jag ska va med xP Wish me luck, efter det har vi någon klass grej, man ska gå runt till olika stationer och gör uppgifter -.-' Tisdag mentordag på Kaanan badet, happiness, lol -.-' Jag och Alexandra gjorde snyggaste grejen på bilden idag, sen kom typ alla och hjälpte till ;) Men har skött typ, hängt med skojjs människor, cykla hem med mami träffa Anno_10_4 eller vafan det va, minnen asso 8.

Bildbomb på våran 6:y teckning:







Haha och en bild från mitt & Malvas gräskrig ;


Typ inget mer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0