Sol

Heej :) Varit i skolan och så, haha. Vår schiit fina plansch med reklam och fakta om växthus effekten blev helt klar. Ni kommer äälska den ;) Som Felicia gör, saajk. Kommer faktiskt inte ihåg så mycket från själva skolan, var väl rätt borta antar jag.. Haha. Men jag och Alexy åkte till v-by jag köpte present till Ami som blir fjorton imorgon, och så letade jag skor, men hitta inte haha. Eller jo men ingen specifik.. Ska köpas imorn. Förhoppningsvis. Alexy och jag sola typ mycket, åt pommes frites och glass ;) Tog massa bilder, HAHAHA den va någon liten engelsk unge som ramla ner i fontänen HAHA han var helt blöt hans brorsa asgarva och han va typ i chock, sär. Pappan blev typ sur och gick därifrån, haha. Whateva'

Alex, Elis, Anish


Hottie Plansch


Tilia & Alex i JC fönster


I scream & You scream ;)


Stolt fotograf ;)


Ungen i bakgrunden med vitt ramlade i :P


Stolt fotograf, igen ;)


Alex är en jävla paparazzi, haha nej jag skoja ;)


Peace Hippie ;)


Här är vi :)


Jag redigerade lite flummigt..




Imorgon fyller Ami år;


Vi fick även Cedevita, en jättegod pulver saft från typ Bosnien/Kroatien:



Puss.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Schnygga bilder :)<3

2010-06-04 @ 11:22:37
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: Anonym

cedeviiiitaaaa bosnisk special :D <333333

eru bosnie`?

2010-06-04 @ 16:02:36
Postat av: Alexandra

Jag och min bror drack cedevita 24/7 i serbien :D

gött^^

2010-06-04 @ 19:54:32
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0