Kaanan

Hej, mentordag idag, -.-' så onödigt. Men iallafall så slutar vi imorgon ^^ Men vi var på Kaanan badet, jag badade, doppade HELA huvudet, dock hittade jag inte min bikini så jag badade i linne och shorts och då trodde en kille i klassen att jag var muslim. Cpe han är asså ;) Men ja, vi chilla där ett tag, när alla tagga satt jag, Alex & Anisa kvar. Det kom massa andra som hade vattenkrig även vi fick en dusch av det iskalla vattnet iförd en påse, som även jag hotat andra med att kasta. Fast en annan person kastade på Anisa.. Haha. Men vi sola där, blev faktiskt brun. Jag Alex & Felicia paddlade kanot också! Eller kajak kanske :P Men vi paddlade tydligen förlänge (visste inte att det fanns en gräns) Felicia blev typ lite halvt galen när jag och Alex paddlade, hon försökte organisera men det blev inte så mycket bättre. Men hon överlevde. Visade A&A tunnelbanan som dom blev helt överlyckliga av att se, dom trodde väl vi var i ödemarken ;) Sanna & Mathilda kom hit för att Sanna ville låna en klänning, men den var för liten ;) Sen åkte jag & mami till v-by, köpte leggins + nagellack, tills imorn ;) köpte även lite godis då jag & några till ska slagga hos Felicia imorgon.

Felicia

Anisa

Jag

Felica, Rifaa, Mehtap, Elis, Rebecca, Alexandra, Anisa

Felicia, Rifaa, Alex, Elis, Tilia, Anisa

Felicia

Euuw, mitt hår ser grått ut, kanske ska färga i sommar ;)

Alex ;)

Paddel OoO

Tror det är Hannah & Veronica ?

Tror det är Oskar, Leo & Egil ?

Alexandra goes photograph

Oscar ?

Tilia & Alex

Tilia, Alex & Felicia

Jag

Men nu ska jag fixa mig inför imorgon ;)



Kommentarer
Postat av: Fantastic Feliiiiiciiiiiiiiiiiiiiia

VARFÖR ser jag ut som en mupp med tandvärk på varenda bildjävel?



hehe din blogg är grym ju:-)

2010-06-08 @ 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0