The Voice

Hellu, satt just och lyssna på The Voice, eller det gör jag fortfarande. Dom snackade om Ninni, Eriks flickvän. Hon gick ju upp på scenen när Erik sjöng vinnar låten. Såklart tycker jag att hon hade all rätt att göra det, TV programmet tog ju jättelång tid, så dom han nog inte ses så mycket, så jag tycker det var helt okej att stå där på scenen. På facebook har många startat grupper som heter typ: "Vi som skämdes över Eriks flickvän" "Ner med Ninni" "Eriks flickvän, ga av scenen". Hallå, hjärtlösa människor eller vad? Asså sätt in er själva situationen, skulle inte ni vara jätteglada om er pojkvän vann idol? Skulle ni bara stå där och se uttråkad eller. Tänk lite med era hjärnor, om ni har några ens. Nu har även typ "Låt Ninni stå på scenen" - grupper skapats på facebook. Jag ska lätt gå med i alla såna.
Hon stal INTE showen. Dom säger rätt bra saker som är positiva om henne men Annika Leone kan ju ta sig ibland. Haha. Men hon sa ju faktiskt rätt vettiga saker i slutet...

Så vad tycker ni?
Gå av eller stanna på scenen?

Jag tycker stanna ;)

Erik sjöng faktiskt vinnarlåten till Ninni.

Bild från google.



Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Så klart stanna !!

2010-01-04 @ 18:35:39
URL: http://troublemakersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0