Stan

Hejsan :) ♥ Idag var jag i stan. Jag skulle leta efter ett par Cheap Monay jeans på Åhlens. Dom skulle kosta 300 :- enligt min kära syster. Men nej. 400 :o jag hade bara 300 på ett presentkort med mig och 40 löst. Det blev inga jeans, för mig. Jag käkade en korv, jag var rätt hungrig. Meningen var också att jag skulle se på NKs julskyltning. Dom hade hängt ner röda sjynken och när man kollade in genom springorna plockade dom bort. Men jag såg allt på www.nk.se. Men men sen gick jag till Stockhome eller vad det heter :P Dom har rätt skumma men fina saker ;) Sen kollade jag in Din Sko också, det fanns inte så roliga skor där :o that's life. 


Jag gillar julbelysningen över plattan :)


:o vår termometer har flippat, max grader inne har varit 70.0 grader :o vi återställde räknaren förr förra veckan^^

Dagens kläder:

Kofta - Sarah
Linne - Gina Tricot
Jeans - Weekday


Kommentarer
Postat av: Sara

Var med och tävla i Månadens blogg!

2010-01-05 @ 16:23:47
URL: http://saaarasblogg.blogg.se/
Postat av: Meeli xD

Termometern hade verkligen flippat ur !!!

2010-01-06 @ 20:14:01
URL: http://troublemakersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0