Stall

Hej hopp galopp! ♥ Jag sitter här och väntar på min skjuts som består av Cassie och hennes mamma :) Vi ska till stallet där jag och Cassie ska rida lektion. Jag vill ha Misty, sen är jag rätt sugen på Coco också, men vi får se, det är ju inte jag som bestämmer :o Jag ska stanna kvar i stallet sen och sköta Litium och så, då blir han glad, förhoppningsvis. Det var nog typ allt, igår var jag hemma hos Sanna men vi smällde först minismällare haha man skulle dra något över prickar så det kom lite eld, HAHA! När vi höll på med det åkta polisen förbi så vi drog hem till henne. Vi kollade på Scary Movie som gick på tv, det är Scream helg på femman ;) Ja det var nog allt, vi käkade godis och så också, haha det var allt^^

En sjukt gammal bild på Sandras kind, Sarah, Moa och jag, haha old times the best times?


Kommentarer
Postat av: mst

hoppas du får en jättebra dag:)

ska vi följa varandra på bloglovin? säg till då du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

2010-01-10 @ 10:27:26
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken häst fick du?

2010-01-10 @ 12:54:12
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0