Sovmorgon

God morgon! Idag har jag sovmorgon till halv tio *happy face* haha. Ska checka när bussen går. Men men, först har vi klassråd och alla vet att det är tråkigt, sen har vi geografi och typ engelska och matte. Haha. Grattis Hilda, Isabella och Felicia som kom 1,2,3 på dressyrtävlingen :) ♥

How do I look today?
(Min engelska har försämrats rejält, så förlåt för dålig stavning/formulering)

I look like this:


Kofta - Bik Bok
Tshirt - Thailand
Linne - Gina Tricot
Jeans - Weekday


Halsbandet jag fick av Rifaa :) ♥



Fixade mitt hår som på nyår :P


Som ni säkert märkt har jag gjort en ny heder jag gjorde den i PHOTOSHOP eftersom någon liten tönt påpekade att det var en paint design, på nu ser man tydligare att den är gjord i photoshop. Haha :P

Det är jag och Misty på bilden uppe till vänster, bredvid den är det någon gran/tall jag fotat sen är det jag, och på raden under från vänster är det mina älskade converse, en solnedgång? Jag, jag och Kaxen och nästa rad från vänster är det jag och Kajsa, jag och jag hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0