Skolda'

Idag var jag i skolan som alla bajs vardagar. Vi hade idrott på morgonen och viåkte skridskor. Jag suger as everyone knows :P men sen gick det faktiskt rätt bra ända till Alexander åkte rätt in i mig och alla typ åkte in i mig för att jag va så dålig, så efter ett tag gav jag upp och bytte med Meeli så hon skulle få åka lite (a) men sen tagga jag, Elis och Meeli tillbaka till skolan, vi hade slöjd och vi satt utanför slöjdsalen i 40 minuter innan vi började. Under dom där 40 minuterna så kastade alla godispapper runt och på mig så jag fick skit och fick plocka upp, usch vilka små töntar haha. Men men. Jag och Rebecca gick runt och sjöng asmycket innan vi kom på vad vi ska skulle göra, nu har vi börjat iallfall, ni får se sen vad det bli ;) Sen hade vi lunch och det var brun soppa, då började min och Rebeccas humor, oops :o vi åt och gick upp till svenska salen. Vi hade en jättejobbig lärare, han lovade att vi skulle kolla på film den här veckan men nej. Elis och Stephie skulle dra lappar ur en burk och fixa planering och först drog dom upp Paula och Felicia dom satt bredvid varandra sen massa namnoch alla fick liksom sitta bredvid sin bästavän eller nåt sånt haha. Vi bah: What? Men sen fick vi reda på att dom hade kollat på lapparna och valt själv, haha. Sen hade vi språk och ingen lyssnade på läraren haha. Jag satt och snacka med Ylva och Sara, Paula sms:a Tommie spelade super mario på högsta volym haha. Alla snackade och allt va kaos. Sen va det tydligen nåt bråk eller nåt men Rebecca hade inte sin väska så vi gick till skåpen och hämtade den, sen va alla borta. Jag och Rebecca taggade till bussen hon skulle åka med en station men bussen kom inte :o Rebecca fick springa till sin buss. Tillslut kom bussen när man var helt iskall och inte hade någon känsel i kroppen. Jag värmde mig med en mini-cola, haha och kröp ner med mitt täcke framför datan. Kanske hittar på nåt kul sen. Men först lite bilder: 

Sara och Ylva


Stephie och Elis väljer platser

Skrdiskor, Anisa, Oskar och Elin (gympaläraren) var dom enda som hade hjälm :P

Paula och mina fötter

Haha,

Jag och Paula

Jag och Elis


Outfitar;
Dagens kläder:

Cheap Monday jeans
Linne-tunika sytt själv
Kofta från H&M

Dagens smycken:

Halsband från ?



Kommentarer
Postat av: Elis<3

haha sköna bilder :)<3

2010-01-13 @ 18:11:22
URL: http://justelis.blogg.se/
Postat av: anisa XDXDXDDDXDXDXD

fina bilder xD =)

2010-01-13 @ 19:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0