Skola :o

Hellu ♥ Haha nu sitter jag här, knaprar på en frusen muffin, haha, klunkar cola, och håller ett halvt öga på en Glee repris. Det "riktiga" avsnittet kommer ikväll.
Idag var det första skoldagen :S Fattar inte varför man kunde få ha som Alida och ha ledigt torsdag - fredag och börja på måndag. Jaja, i skolan idag samaldes vi i klassrummet klockan nio. Vi snackade aslänge och får käre *host* mentor Oscar pratade på om lycka. Han pratade i evighet efter evighet. Sen skulle vi ha bild, och andra gruppen lab. Bilden var inställd så jag, Anisa och Alexandra tagga till vällingby. Haha men så vi inte skulle komma försent direkt så fick vi åka tillbaka till skolan direkt -.-' liten resa iallfall :o Vi hade NO och vi fick en ny lärare som hette Adeola. Han verkade rätt okej, men han har typ afrikansk accent så jag fattade inte hans engelska så bra... Men men, efter hade vi lunch. Det var jättelång kö och när vi köat typ ? aslänge iaf så fick vi inte komma in för vi skulle äta om 10 minuter -.-' vi gick ut lite och stog lite i trappan, sen gick vi till kön igen och fick komma in tillslut. Det var köttbullar och makaroner, helt ok faktiskt. Vi hade bytt bygnad på språk men det visste inte Paula och jag, så vi kom försent och när vi kom in alla bah: Åh, kommer försent på första spanska lektionen åh.
Lektionen segade sig på och vi hade ny lärare, Elina jag som ville ha Pedro :/ Thats life, live with it! Haha. Sen hade vi drama, vi gjorde några "livskunskapgrejjer". Inte så mkt mer, väntade på bussen med docksöta Rebecca ;) Hon är docksöt. Bara för hon skulle gå på toa och hämta sina vantar fick jag springa snabbare än snabbast 20 meter för att hinna till bussen. Jag var andfådd (stavning !?) ända tills jag kom hem! Haha but who's care. Daniel kallade mig hästfliicka, och det låter så fult så jag la in snö i hans nacke. Då kastade han en snöboll på min hand inne i korridoren, (mest kom på Ammars jacka) så jag tog en snöboll (typ 2x2 cm) och kastade, den träffade hans arm. Så hämtar han en ny och kastar rätt i mitt ansikte! Usch han är så jobbig så att det inte är sant! >;(


Alexandra och Anisa i vällingby :) ♥

Alexandra :)

Anisa HAHA!

Rebecca


Neon, haha ♥




Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Haha ska försöka :D

2010-01-07 @ 17:07:53
URL: http://hejjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0