Laugh and Lie

Kära fjortisar med gummisnoddar upp till era lår,och med äckligt flottigt och sönderfärgat hår. Brun i annsiktet och snövit kajal, ändå mobbar ni alla mulatter i sjal? Era annsikten ser precis ut som bajs, ni är ungdommarna med no life. Fundation och med ett kilo puder, är det så kul att få uppmärksamhet som luder? Era läppar med nått kladd som kallas idomin, tror du att du är så fin? ni skryter om erat senaste ligg, ni blir beroende av erat första munbloss cigg. nu måste ni ut och dricka eran alkohol fria cider, ni ska veta att jag med er lider.

Jag tog den från Rebeccas blogg HAHA, den stämmer fan.

Men skiiitsamma, nu kommer lite bilder från Rebeccas blogg, bilderna är tagna i fredags:


Tilia ♥ Paula ♥ Sin tunga, haha


Tilia och Rebecca ♥


Tilia är stolt fotograf av denna underbara bild på Rebecca och Paula ♥



Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-09 @ 21:07:26
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Rebecca den bästa(a)<3

Haha, vadå fina bild, du borde inte vara stolt, jag ser ut som ett mongo XD

2010-01-11 @ 20:36:17
URL: http://bexys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0