God Morgon

Hej alla, :P Jag började skriva för typ 20 minuter sen men datan lagga så nu får man skriva om :o Idag ska jag på dop, min kusins barn Sixten ska döpas, :) Jag tänkte ha på mig en skjorta och leggings men eftersom det är -7 så får jag nog hitta på nåt annat, thah. Men iallfall, det första jag gjorde när jag gick upp var att fotografera. Så eftersom jag bjuder på bilder bjuder ni på kommentarer? (aa):

Någon jättegammal ögonskugga hah.



Någon knas effekt på kameran, det är en hylla.

Solen lyste i en guldkruka SOLEN!

Palm-Kaktus eller nåt heter den, :P

Favorit skor från o8-o9 :o

Sleeping, thaha.


Igår var jag lite med Sanna, vi va i Södra Ängby skola och checka runt pratade med Marcus, nån typ Nora och nån som satt där utan att säga nåt haha. Jag fick en liten utskällning av musikläraren om att jag måste anmäla mig som besökare men så sa Sanna att vi bra skulle hämta böcker, men vi stanna lite till (aa) Vi gick hem till henne och åt sen skulle hon ha träning så jag gick hem ochh pluggade, *duktig* hah.

Men men, nu ska jag göra mig i ordning tänkte jag, eller lite senare hah.



Kommentarer
Postat av: anisa xD

nice bilder xD

2010-01-24 @ 15:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0