En Dag i Stallet

Hejsan, idag kom jag till stalllet vid ca 20 i 11. Vi hade upprop och jag fick Misty, framridningen gick jättebra men när vi skulle börja hoppa stannade hon och blev jätteseg. Jag fick igång henne och vi hoppade på åttavolter. Ett rättuppstående och en rosa-med-svarta-prickar oxer. Haha visserligen låga men det var kul och Misty var rätt taggad och stenhård i munnen. Men men, hon är så duktig :) ♥ Ja sen gick jag upp och åt, jag och Alida satt och sackade med några. Sen kollade vi när hästarna till tävlingen lottades och så. Men sen var Zanna sen till teorin så jag och Alida hade den, fats Alida gick sen, haha. Men men, vi kollade på dressyrtävlingen och så, Litium skulle gå med och han var jätteduktig :D Jag vet inte vilka som vann, haha. Men men. Jag och Alida åkte hem och ja, snart börjar en bra film.


Jag och Misty♥

Isabella och Alina på tävling :)

Alida skjuter HAHA, ♥

Litium♥Tilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0