Trött

Hej, är jättetrött. Tävlade ju idag det gick inte så bra, fick välja häst sist, jag ville inte ha Neon sen men jag tog honom ändå. Han var jättefin på framridningen fast skyggade för domartornet. När vi var ensamma i ridhuset så ignorerade han mig i hörnorna, när jag gjorde halt så gick han åt sidorna. Han lyssnade på galoppfattning, och när jag saktade av men inte när jag ställde och så. Men men, det kan ju inte gå bra varje gång, haha :) Men, jag tänker inte lägga in filmen för han gick verkligen inte fint thaha. Men ni kan ju få en liten bild.. Senare. Men Clara som hade Cruella (jag ville ha henne) vann och Zanna på Blues kom tvåa. Fast egentligen gick det inte jättedåligt, det var riktigt kul:

Steglängning (stavning)

Galopp :)

Trav ur halten :)

Upp på medellinjen.

Okej jag älskar den här ponnyn! ♥

Har packat klart tills imorgon, då det bär av upp till dalarna med bästaste Sanna ♥
Vi får se om jag skriver imorgon.
Men från och med imorgon till onsdag eller torsdag.


kγšš

Tilia™


Kommentarer
Postat av: M

Härligt :D

2010-02-28 @ 22:09:36
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: M

Kul att tävla ändå, de tråkigaste pollarna är mest lärorikaste ;)

2010-02-28 @ 22:43:02
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0