Tävling

Hellujs, (aa) ska åka till stallet, jag ska ju tävla dressyr, haha. I LC:1 haha, första gången jag tävlar i en tävling där man kan vinna, haha men det är ju bara en klubbtävling :P

På championat poänglistan ligger jag trea så det blir antagligen KM, jag är ganska nervös men ändå rätt taggad, tänk om det bara finns hästar kvar åt mig som inte hoppar eller nåt haha, eller så får jag första lotten och sitter där på Ajja eller typ Chips haha :) Snart är det även klass 1, jag och Hilda kvalificerade oss samtidigt :)
Tack Ajja och Neon för att ni ärvärldens bästa hopponnyer. Thaha,

Ajja, det är inte jag som rider eller har fotat har tagit från hemsidan :)
Den här sötisen, kom jag tvåa i klass 2  och blev godkänd i dressyren med :)


Neon, bild från hemsidan, skitsöt liten häst jag ridit rätt mycket på, kom fyra i klass 2 kanske har honom idag vem vet ?


Cruella, det är inte jag som rider eller har fotat har tagit från hemsidan :)
Har haft den här på två julaftonskadriljar och jag gillar henne rätt mycket så jag kanske tar henne idag :)

Hugs,
TiLia


Kommentarer
Postat av: M

Tack :D:D Glad jag blir! Allt bra?

2010-02-28 @ 15:49:00
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0