HeMmA

Hellujs ;) Hemma från skolan :D Typ helt vanlig dag, imorse skulle jag köpa månadskort, och pengar till mobilen, jag hade långt över vad det kostade, på kortet och månadskortet kostade typ 400:- Men dom hade slutat med vanliga kort så jag fick ta sånt där Acces kort, men när jag satte i kortet så tog det åtkomst nekad så jag fick gå till skolan. Men men, att vara eller att inte vara, det är livets motto. Men dagen gick, vi fick sluta tidigare eftersom lärarna skulle typ ha nån kurs.

Lite videobloggar haha :P


Egentligen inget som skulle publiceras men kunde inte låta bli.




Här är den riktiga videobloggen ;)


Dagens outfitar :)


Medverkande: tiiiilias.blogg.se, alexandralovetokiohotel.blogg.se, justelis.blogg.se, troublemakersz.blogg.se och Delin som filmade :)

Håller på med Alexandras header :) Ni får checka den :P


Men ni får ha det

Pusspåkind'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0