Blöt.

Hejisch haha det där såg konstigt ut Oo' Sitter och kollar på Sex and the City. Haha väntar egntligen på att Top Model men Sex and the City är helt ok :)

Jagär helt blöt om fötterna, mina skor ät trasiga + att Bahti utpressade mig haha och om någon utpressar mig så for dom inget hah. Fast han mulade mig, om och om igen. Jag hade snö i hela håret och var jätteblöt, fryser fortfande. Men eftersom Delin blir fjortis i morgon så köpte jag present till henne, i'm not gonna tell anything ;) Meeli och Alex följde mer, sen kom Rifaa och hennes två kompisar. Meeli och Alex följde med mig och såköpte jag puder och en sån där svamp man tar på foundation med. Sen åkte jag hem :P Nu sitter jag här. Sanna ska äta pizza med mig så ska vi hänga lite haha ;)


Vi sjunge för Delin, slutade fort för att läraren kom och dampa men det var världens liv! HAHA,


Puderet, svampen, Delin's present

Nån som vet om det är bra?

Igår:

I sekunden jag kittlade båda haha! Strike a pose'

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alexandra vann tävlingen! Grattis, haha alla besöker Alexandra's blogg nu eftersom hon röstade rätt på nästan alla haha :P

Alexandralovetokiohotel.blogg.se






Kyssar

Tilisha'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0