Min Dag

Hejsan :) Längesen, javet. Först delade jag ut reklam i kista med Ami, vi åt på donken och så. Vi åkte hem och cyklade till stallet där jag lämnade mina ridgrejer. Ami väntade 20 meter bort för att han tyckte att det luktade illa. Jag snacka lite med Alida.. I torsdags kom två nya hästar, Sunny och Floh, jag älskar båda fast mest Floh. Vi cyklade hem och Ami fick välja väg så han valde någon skogsväg med stenar och så tappade bort oss höhö. Men ja, det var typ en bäck där och jag tog massa bilder. Jag hängde en av Amis grejer på en gren och när jag skulle hoppa ner var det en jätteäcklig groda med en annan groda ovanpå (det var grodans barn haha) Jag skrek och ja. Vi cyklade runt och tillslut kom vi till Ängbybadet och tog massa bilder. Vi delade ut massa reklam och som tack fick jag en glass, haha Ami kommer få pengar för det. Men nu har jag lånat Amis mammas data I think haha  :P
Dagens outfit:
Jacka - Ellos, Sara Kelly
Skjorta - Insane
Linne - Gina Tricot
Jeans - Weekday, Cheap Monday
Skor - Venneh, Converse.
Väska - Thailand
Haha Ami körde mig i reklam vagnen xD Men jag måste hem och äta :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Gud vad långt och fint hår du har! =) Sparat länge?

hare. =)

2010-04-28 @ 10:34:15
URL: http://majie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0