Hej alla SNÄLLA läsare

Hej alla =) Idag var jag i skolan som varje dag, fatta va skönt om inte skolan fanns och man kunde allt när man var 1 månad typ^^ efter skolan så åkte jag hem sen åkte jag och mamma till vällingby och köpte nya kläder. Haha det var kul och kläderna var fina, inget mera klädångest. Usch imorgon är det skolfoto och jag har tränat leenden i en vecka XD haha va patetisk jag är, mamma tycker jag är jättetöntig^^ haha ja ni kanske vill se kläderna: (Jeansen är inte nya)

Lila t-shirt från H&M och schal (stavning) från H&M


Brun t-shirt, schalen ska passa till den här med+ min skinnjacka och lila converse


Kofta från Gina Tricot


Koftan och ett av mammas skärp


Tröja från Gina Tricot.


I söndags så red jag först på Neon :) <3


Sen åkte jag och Kajsa till Rörby och Kajsa red på Amore





Kommentarer
Postat av: Alexandra de la paz

Ha på dig koftan någon dag den var jätte fin!=)

Kram<3

2009-09-22 @ 22:08:31
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: TiLia

Jag hade den idag^^



Kram<3

2009-09-23 @ 19:53:15
URL: http://tiiiilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0