heeei

Hej nu skriver jag om det här fkking inlägget eftersom det försvann alldeles nyss. Jag skriver här för att jag och Rifaa har pausat http://girlzwithtaste.blogg.se Efter skolan idag åkte ja Felicia och Paula till v-by. Vi cyklade eftersom Felicia inte ville planka, ja men när vi vände så trodde Felicia att vi menade en annan väg och körde in där medans Paula som sjussade (stavning) mig körde min väg. Vi kom fram till v-by Paula hade 7 missade samtal från Felicia som var kvar vid skolan eftersom vägen hon absolut skulle ta kunde hon inte. Men hon hittade en väg och i v-by köpte jag sminkborttagning och en Ben&Jerry cookie daugh, som jag delade med Paula och Felicia smakade lite, sen köpte jag pommes frites och då träffade jag tove&sandra utanför. Innan donken när vi köpte B&J på Hemköp tog jag ett papper där dom har ju kampanjen "Klistra ner priserna". Jag satte två på Paula och två på mej men Paula tog bort sina :( Paula, ja och Felicia cyklade hem och bestämde att vi skulle komma hem till Felicia efter fotbollen och kolla på film med två andra. Vi ska se den töntiga filmen Twilight, och Edward är en snygg tönt vampyr. Läste du det Rebecca? TÖNTVAMPYR!! Hah, ja går väl dit vid åtta eller nåt aja men nu måste jag hjälpa mamma att bära kassar, hon är och handlar hahah. Aja.

Dagens outfit:


Rabatt:

5 :- rabatt på mitt knä

10:- rabatt på min rööv ^^

Den här underbara ponnyn hoppade jag på i söndags och det gick skitbra:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0