hallo

Hej, idag har ja varit lite hoss Ami sen har jag och Sarah målat med oljefärger. Haha Sarahs blev fin men min blev väl ja, avgör själv. Hästen är såklart min^^ Sarah ritade av en tjej från H&M katalogen.
 
Sen åkte jag och Sarah hem till henne och vi spelade lite pingis ja inte så mkt mer sen så hyrde vi en film som hette En Förlorad Värld, och köpte godis och lite sånt, then we eat köttfärsås and spaghetti sen kom Sarahs pojkvän, han åt, och vi kollade på filmen. Den var jättetråkigt och tillslut så tröttnade jag och satte mig vid datan. Det var Sarah som valde den filmen och ja hon va inte så bra på det och nobbade alla mina förslag >.<

här är då filmen, kolla på den och säg va du tycker haha enjoy! Sajk! Aja nu har vi aiallfall kollat klart. Ja sen nu pratar vi lite och så.

Dagens kläder:


det här är jag och min töntiga syrra som inte ville vara med och då får man se ut såhär!










(vet att det ser förjävligt ut men den här sidan där man skriver är vit men sen blir den konstig -.-')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0