Städarens Återkomst

Hej! Idag har jag varit i skolan. Först hade vi NO då vi gick igenom vårt övningsprov, sen hade vi engelska där jag och STephie fortsatte med vår powerpoint om Zambia, sen hade vi språk, Paula var sjuk men jag var inte ensam för jag satt med Talita :D <3 Ja, vi såg på en film, dock har vi inte kommit så långt än. Jag gick och köpte ett wienerbröd i cafeterian sen gick jag och åt. Det var riktigt äckligt. Sen fick vår mattalärare mig att vara med i en mattetävling. (Fattade inte riktigt hur han lyckades) Jag, Anisa, Felicia, Egil, Oscar och Benjamin var klass 7B:s lag. Om vi vinner får vi 1000 kr till klasskassan. Jag kan inte räkna matte så jag satt typ bara där. Benjamin satt också bara där. För mattetävlingen missade vi draman och matten så vi fick gå 5 minuter tidigare. Vi kommer inte få reda på vem som vann förrens om några dagar. Ja, jag åkte till stallet väntade 10000 år innan Jenny kom och jag bytte. Mitt nya skåp är assvårt att öppna^^ Ja, Litium blir ren iaf :D På söndag kommer jag säkert försöka öppna mitt gamla skåp^^ Ja nu måste jag städa mitt rum, mamma tror att jag är en städare eller något, men vad gör man inte för månadspeng? =)


Ha det!


Kommentarer
Postat av: Alexandra de la paz

FÅ FLER BESÖKARE!

helt gratis:)

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Alexandra-08

Kram

2009-10-15 @ 18:39:43
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0