Sjuk i Huvudet?

Hjesan! Idag vaknade jag upp med världens halsont och ont i näsan :S Jag grät nästan för det gjorde så ont. Jag är hemme från skolan och helt olötsligt när jag ligger i sängen och vilar får jag en snilleblixt! Jag ska baka kladdkaka! Så jag ringde till min lilla mamma och frågade om vi hade alla ingridienser. Nehepp, då bar det av till Oskars Livs. Jag tänkte cykla jättefort så jag kanske blir piggare, men nej. På 7:ans växel ner för backen håller jag på att trampa ihjäl mig och det svider i näsan så jag nästan ramlade^^ Det blev en lugn cykeltur sen. Jag köpte ägg och halstabletter. När jag kom hem ringde jag mamma och frågade om man kunde baka på grahams mjöl. Nehepp, men jag provade. Jag la i alla ingridienserna och smeten var god så jag hoppades att kladdkakan skulle bli det med. Jag hällde ner allt i en öhm vad heter det, hmm juste form heter det! Jag hällde i det i en form och ställde demn i ugnen, jag kollade runt lite på datan innan jag tog ut den. Imorgon fyller Foki år så jag designade den så här:

Jag har skickat ett grattismejl till henne!

Sen så designade jag om den såhär:

Jag hade tjuvsmakat lite^^



Aja ha det och Grattis i förskott Foki.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0