Lång Dag

Hej alla! Nu är jag hemma hos mormor och morfar. Idag var jag i skolan men på morgonen var vi på ungdomsmottagningen och pratade lite och så ;) sen var det skola ja och så, inte så jättekul men jag ska bli duktig har jag bestämt! Ja, sen var det tjejgruppen det var inte heller så kul, vi satt bara och pratade typ. Nu är jag hemme hos mormor och morfar som sagt. Vi åt en jättegod middag med kyckling i sötsur sås och pasta. Sen har morfar hjälpt mig med en jättestörd matteläxa, så nu är jag helt ledig på måndag och tisdag! Det är nämligen utvecklingssamtal då så vi är lediga :D Ja, mttegrejen gjorde mig helt störd i huvudet med komplicerad ord man inte fattade ett skit av. (Man skulle ta reda på fakta om matematiker för typ 100 år sen)
Nu ska jag snart hem.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0