Hett Tips!

Hej allihopa, nu mår jag bättre, jag har nämligen kommit på en grej som lindrar ont i halsen. Så om du har ont i halsen prova det här:
Lägg halstabletter i en kopp. (Tar du en hel kopp fyra halstabletter halv två tabletter, du väljer själv)
Lägg en isbit tillsammans med halstabletterna i koppen
Koka vatten, antingen i vattenkokare eller på spisen och häll i så mycket du vill ha
När isbiten smällt av det kokheta vattnet, ta en sked och se till så att tabletterna inte fastnar i koppen
När vattnet inte längre är genomskinligt, stoppa ner fingret och känn om det bränns
Bränns det jättemycket får du vänta lite till, annars kan du börja dricka långsamt

Det här funkade för mig. Lite tips på halstabletter man kan använda:
Den här tycker jag vinner testet om vilken som är bäst.
Den här är väldigt stark, gillar du starka saker välj den här.
Nästan alla Vicks tabletter funkar, du får prova dig fram tills du hittar din favorit.


Ha det bra och krya på dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0