hej alla läsare :)

idag var jag i stallet klockan fem över halv åtta på morgonen, jag hjälpte till med mockningen och allt de, sen så skulle jag ha min lektion. jag fick Neon <3 det gick ganska bra, skänkelvikningarna gick asbra! ja sen kom bune och sa att eftersom jag hade hjälpt till skulle jag ride Neon en lektion till :D det var askul. samtidigt var det talang jakt uppe i klubbis haha, Sofia, Isabella, Alida, Rebecca och Lina gjorde en jättekul sak xD (såg den på film sen eftersom ja inte unde se den live) haha sen sjöng Nicia (hon sjunger asasbra!) sen var det några barn som sjöng typ bulle bulle bulle och gav juryn bullar eller nåt xD (dom var bara två resten fegade ur) ja, nicia vann så hon ska sjunga på lucia^^ ja men jag måste bara berätta om Sofia och deras grupp haha först så "red" dom haha med asfina hjälmar (xD) till "vad du är söt min kära lilla ponny" haha Rebecca red på Isabella, Alida red på Sofia och Lina red på en trähäst, sen hoppade dom av och hoppade ett litet hinder. sen bytte dom till "boom boom boom i wan't you in my room" och gjorde en dans. HAHAH. Ja sen så hjälpte jag till lite mer, sen fick jag en tididg födelsedags present av Sofia haha en hel påse morötter (tack^^) sen sjussade (stavning!?) hon mig till ängbyplan där jag tog tunnelbanan till islandstorget där jag skulle cykla hem (glömde cykeln kom jag på nu får gå ner och hämta den snart) ja och nu sitter jag framför datan och dricker varm oboy så att jag ska tina lite haha, ja imorgon är det skola tyvärr, men jag hade ont i halsen igår och lite idag så vi får se om jag mår bra imorgon.

Puss och kram (nu ska jag hämta min cykel och jag kmr frysa ihjäl)

TiLia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0