halloj

Hej! Om exakt en månad så fyller jag tonåring! Alltså idag är det den sjunde oktober och jag fyller år den sjunde november. Därför ska jag skriva min önskelista!

Långa Linnen
Tunikor
Collage Tröjor
Resårskärp
Långa koftor
Pengar
Presentkort
Biocheckar
Hål i öronen
Helosan salva (till hästen min gamla är slut)
Ryktlåda (hmm en viss människa RÅKADE hoppa sönder min gamla)
Plattång
Hårspray
Vita ridbyxor
Mascara
Vanille Bourbon parfym (från yves roche)
Bärbar dator
Kedje grimskaft
En bra kamera (min förra är sönder RIP)

Ja det var väl det jag önskade mig, en häst skulle sitta fint också HAHA! Like I should get one.

Love Ya
Jag och Elder, halt.
Min lilla ponny frisyrtävling

Lucia i stallet


TiLia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0