Everything, Nothing

Hej! Jag tar dagarna i ordning. Vi börjar med fredagen.
Jag var i skolan, kostymtävling man kunde vinna biobiljett! Jag tänkte: Vafan nu ska ja ta och vinna! Så jag såg ut såhär:

Haha het, javet!

Sen sminkade jag, Meeli och Paula Elis. Med MITT smink och hon vann! Blev jävligt avundsjuk! Haha men jag fick iaf två plopp av hennes pris. Vi gjorde henne såhär het:

Visst är vi bäst? (Min idèe halva svart halva lila)

Sen hade vi Delin som trodde hon skulle vinna, sen blev hon lite avundsjuk och frågade alla om hon va bra utklädd, haha sötast Delin  :D


Haha :)

Sen Meeli va feg och gjorde ett hjärta även fast ja försökte få göra hebnne till ailien^^


Jahapp de va de. När jag kom hem ringde min mobil, det var Isabella. Hon sa att Yoggi skulle säljas :( ja kte direkt till stallet. Mina ögonfransar var vita så ja fick asmåmga kommentarer om mina ögonfransar^^ :P Ja kramade honom länge och den andra skötaren grät så in i helvete. Ja skickade sms till den ena skötaren men hon svarade inte. Jahapp de va väl det som hände jag och Rebecca tvättade Yoggi kritvit!

Lördag:
Jag kom tidigt till stallet för Yoggi. Vi smörjde Mazetti och Yoggis saker. Det blev jättefint! Sen ställde vi Yoggi i gången oc borstade och skötte honom. Han blev vitare än vitast! Efter att ha stått där i två timmar var han rastlös och bet i allt han kom åt. Tillslut kom köparna och klappade på honom och så. Vi satte på honom täcket och sen så skulle dom lasta honom. Yoggi ville inte gå in först men sen fick dom in honom. Mazetti gick in jätteduktigt. Dom skulle inte till samma gård. Yoggi skulle till dom som var därs kompis och Mazetti till dom som var där. Jag kunde inte gråta. Jag hatar att gråta bland folk. Det kommer väl i kväll antar jag. Jag var där och hjälpte till, skötte Litium. Klockan sex fick jag sjuts hem av Isabella eller till islandstorget där jag hade min cykel. Nu är jag hemma hos Ami, hans kompis är här med + Victor. Happ kmr gråta när ja är hemma. Har inge mer att säga, undrar vem ja ska rida imorn eftersom Yoggi är borta :(

Aja ha det, vilken av utkläderna var bäst?



Kommentarer
Postat av: Mika

coola bilder! Ha en bra kväll! :)

2009-10-24 @ 23:52:33
URL: http://kazakstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0