En dag i stallet

Hej allihopa :) idag var jag i stallet med Kajsa. Men först köpte vi jättemkt godis :D

Jättegott och nu är allt slut! Där Kajsa håller sin hand tar godiset slut^^ Det kostade 44:- Ni borde köpa vid Brommaplan, iqa 3.90:-/hg (35:-/kg) Ja sen åkte vi dit. Vi började med att  mocka. Sen så bortstade jag lite snabbt, sen var det vattenspiltan som gällde för Sessan älskar att stå i det lerigaste i hagen. Ja, sen ledde jag henne. Kajsa höll mig sällskap. Sen gick vi till golfbanan och tillbaka. Det var ganska mysigt :D Ja tiden gick fort sen. Näör vi nästan skulle åka skulle Kajsa rida lite på Elvira eftersom Amore är halt. Det gick ganska bra men Kajsa gillade inte Elvira :P sen kom Josefina och ville åka hem.

Kajsa och Elvira (dålig bild kvalité)
Vi lekte även Kajsas töntiga lekar. Tex vem som kan hålla tungan längst ute ur munnen -.-' jag orkade inte så Kajsa vann hela tiden. Sen vem som kunde suga på en godis längst haha. När vi spelade fotbolls spelet vann jag. Haha. Sen ville Kajsa ha revansh. Jag lät henne vinna för att hon är en sån dålig förlorare. Såklart var hon dålig vinnare också!

Kajsa när honn har vunnit (Dålig kvalité)


Kajsas cp tävling haha.

Kajsa hämta bollen.


Tyvärr orkar jag ite lägga ut videon Kajsa, för att då skulle du skämma ut dig haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0