Vanlig men ovanlig dag,

Hej alla små söta läsare, tack för att ni läser min blogg ^.^ Idag har jag varit i skolan usch, jag missade bussen och cyklade haha, ja inte så mycket mera typ, vi hade spanska prov jag tror eller typ hoppas på att det gick bra :* Det var hamburgare till lunch, dom har inte pommes frites utan iskalla potatis klyftor, med grillkrydda på. Det skulle varit gott om dom var varma^^ Ja efter skolan hade Felicia mattegrupp i en kvart, jag väntade på henne med Alex och Stephie som väntade på Anisa, vi tog lite flummiga bilder haha! Efter Felicias mattegrupp åkte vi till björkan och gungade lite^^) Sen följde hon med mig till stallet där jag bytte nyckel (mitt skåp gick inte att öppna med min nyckel) Dom nya ponnyerna skulle komma idag, men dom hade inte kommit när vi var där men dom kom väl lite senare. Det är tre stycken, mer vet jag inte :P Jaha när vi skulle åka började det regna sen duggade det lite bara och vi åkte hem. När Felicia klev in genom dörren till hennes hus började det spöregna. Happ tänkte jag 5 minuters färd på cykel i spöregn. Jag var nästan ihjäl frusen när jag kom hem. Jag så väl ut som en dränkt katt eller något ;) Ja, jag värme en kopp choklad och tog en pepparkaka och långsamt kom känseln i fötterna tillbaka :P Ja här kommer bilderna:  
Dagens outfit:

Svarta jeans-Kapphal
Vitt linne-Gina tricot
Röd kofta-Bik Bok
Jacka-Stadium
Väska Friis and Company-Lånat av Alma
Skor-Beställda

Stephies söta och färgglada utstyrsel :D

Haha Kippah xD (bara jag Stephie och Alexandra fattar fråga inte)

Varning för extremt schööna bilder :P



Jag i björkan, Felicia fota

Felicia på ängbyhöjden, är riktigt nöjd med bilden!

Nu ska jag äta puss :)


Kommentarer
Postat av: Elis

haha min hand på bilden XD

2009-11-12 @ 18:31:52
URL: http://justelis.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Nu är jag tillbaks med bloggen igen och skulle uppskatta ifall ni kunde titta förbi :)



ha en fortsatt bra kväll :)

2009-11-12 @ 22:10:36
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0