Trött

Hej, just nnu är jag jättetrött men jag har ingen feber längre! Jihaow ;) Jag håller på att läsa igenom manualen till kameran, det är 62 sidor, men jag är typ klar nu. När jag är 15 kommer ag få ta hål i näsan :D Haha längtar, lite senare vill jag också tatuera mig. Jag ritade med en whiteboard penna tre förslag haha, bilder kommer sen läggas upp så får ni säga vilken som är bäst :P Har pluggat lite NO, kollat på TV och nu har mamma kommit hem. Happ, jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu ska typ äta snart. Förut idag när jag lagade lunch, brände jag köttbullarna så jag åt bara spaghetti med ketchup och oregano haha^^ kocken TiLia :P Aja nu ork ja int skrive mer HAHA!

Förslag ett spiral runt tummen.


Förslag två Pussmun/Hjärta på ovansidan av handen

Förslag tre krumelur på handleden

Vilken är finast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0