The day after yesterday

Tjäna :) Jag vet att ingen bryr sig eftersom alla veta var jag gör varje dag mellan 8-4, jag är i skolan -.-' efterr skolan åkte jag och Felicia till stallet för att kolla på dom nu ponisarna :) en liten liten liten brun b-ponny som heter Josh eller nåt :P sen hade vi en till liten liten liten skimmel (grå/vit) ponny, den var ganska smal men jättefint och hade vääldigt ädelt huvud den heter Bell. Sen var det en d-ponny som var jätteliten för att vara d (d är största ponny grejen) han är brun som heter Benny^^) Ja, vi åkte hem vid halv fem och jag har typ inte gjort ett skit, haha. Här kommer lite bilder från idag:

Dagens outfit här då, adidas guls, svart linne från gina och dom blåa cheap monday jeansen ;)

Anisa med Alex i bakgrunden :)

Jag med någon skojjs effekt på kameran,


jag är ego, veet de :P

Lilla Josh :) <3

Alexandra :D (döda mig inte Alex nu,)

Jahaapp, vill du fråga något vet du ju att jag har en frågestund :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ta bort!! annars så kommer jag ta bild på dig o lägga ut haha x).

2009-11-14 @ 16:00:46
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: Anonym

benny är en c-ponny ! :D

2009-11-14 @ 21:32:03
Postat av: TiLia

öhm, vem är du? men okej dom sa att det var en

d-ponny

Postat av: kajsa

vilken lite d isånna fall, om det nu skulle vara en d, men det kanska är en liten d? :P har alla nya hästar kommit nu eller? <3

2009-11-16 @ 18:38:31
URL: http://kajsajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0