Skolaa

Hejsan, :) Idag har jag varit i skolan. Jag missade bussen, den åkte precis för bi när jag skulle gå över vägen :( Jag cyklade till skolan istället :D Jag har alltid tvångstankar när jag cyklar, som att t ex åka över alla pinnar. Idag var en regnig mörk och kall morgon, så när jag skulle cykla över en pinne var det en mask :S Usch jag mådde så dåligt sen, Jag kom fram till skolan och först hade vi NO, sen hade vi enegska, sen kom Andreas (vaktmästaren) ner och ropade upp massa namn. Vi som skulle ta svininfluensa grejen. Jag fick reda på idag att vaccinet är gjort av ägg + att det är ett dött svininfluensa virus i så att kroppen ska bygga upp skydd, jag mådde lite dåligt efter det :S Jag Felicia och Veronica skulle ta samtidigt. Felicias gick på två sekunder, sen drog hon. Veronicas tog lite längre tid men min tog jättelång tid, sen gick jag själv till klassrummet, :o Jag spände mig så det gjorde jätteont! Haha, sen när jag kom in i klassrummet och lådsade ha jätteont och vissa såg ut som om dom skulle dö! HAHA! Det var kul, sen har Daniel slagit mig typ 10000 gånger där, och på spanskan jagade han runt i klassrummet. Vi hade vikarie och jag och Paula satt typ och prata med alla roliga, haha. Oskar tiene un anos pequeño, haha fråga inte. Ja dagen flöt på, nu har jag jätteont i armen :P Undrar om jag blir sjuk imorn, känner mig lite hänging nu, ska plugga snart. Haha.


Flum, igår i stallet när vi fyllde höpåsar var höt i typ asstora kokor så jag och Kajsa hade typ dragkamp, haha den här bilden är fotad av: Kajsa Jahapp, jag har inte så mycket mer att säga! Eller jo, igår när jag var ute med Amore, så var det en stor vattenpöl jag går runt den och hamnar framför henne. Sen känner jag hur mina ben blir blöta och hör värsta plasket. Hästen såg jätteglad ut mitt i vatten pölen, tack Morris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0