Shulululu

Hejsan hoppsan^^p Idag har jag varit i skolan som alltid, och bla bla bla ingen bryr sig -.-' Ja vi hade ett "slagsmål" idag. Jag tog en bild på Delin och Delin det lilla dampflipp barnet tar min mobil, jag hoppar på henne och försöker ta tillbaka den, då kommer Elis och hjälper till, Rifaa filmade haha. Delin slår till mig i huvudet och Elis med mobilen så hon börjar blöda. Ja Delin som alla trodde var den snälla har börjat slåss ;) Akta er, jag varnar er bara :P Ja, Elis hade jätteont och hon och jag tyckte Delin överdrivde. Medans vi slåss haha så ropar Delin på hjälp då kommer Pedro, Delin ropar och han kommer. #-Delin *-Tilia ^-Pedro.
#Hon hoppade på mig!
*Delin snodde min mobil
#Hon tog kort på mig
*Men jag raderade den
^Tilia tog du kort?
*Ja men jag raderade den!
^Man få inte ta kort på någon utan att ha tillstånd
*Jag vet men jag raderade den
^Får jag mobilen?
Pedro tog min mobil och Delin såg väldigt nöjd ut -.-' (Jag vet att vi är barnsliga, men låt oss!)
Meeli tog bort bilden, (jag ljög bara om att jag tagit borten) Melli bah: Asså Delin om du hade sagt att hon skulle tagit bort den hade hon gjort det.
Då svarar Delin: Nej det hade hon inte! 
Jag hade faktiskt gjort det Delin, försök att vara lite snäll ibland ditt lilla flippbarn^^

Bilderna kommer i ett inlägg om typ 2, men först dagens outfit:

Foto: Paula

Mössa-Gina Tricot
Dunjacka-Everest, stadium
Jeans-Cheap Monday, Weekday
Tröja-Gina Tricot
Skor-Converse, beställning
Fliströja-Everest ?
Väska-Fick låna av Alma^^

Färgen på bilden är lite skum, vet inte hur man ändrar :S


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0