Låång Daag....

Hellu alla söta små människor, :P Jag väntar även på att min mat på Cafe World^^ Ja i dag var jag i skolan, som alltid. Haha. Matten var vår sista lektion och jag, Alexandra, Anisa och Stephie. Ja vi ritade jättemkt på heeeela vita tavlan :D Sen spelade vi Mujaffa Spillet haha^^ Det gick ganska bra :P Haha vi stannade från 10 över två till halv fyra. HA! Ja, nu är jag hemma och sen kommer Sarah och vi ska baka muffins och sånt tills på lördag då vi ska fira min, Sarah och mammas födelsedag :D Vet ni vad? Jag har börjat använda ögonskugga haha :P Jag använder någon skitgrej som hamnar under ögonen när jag kommit hem haha, den heter Glitter Eyepalette. Mest använder jag den svarta färgen, för att ge en lite sotig look :D
Bilder:


Ögonskuggan, svarta färgen

Ta rikligt med ögonskugga och lägg på ögonlocken

Ta en liten borste och sota ut ögonskuggan ganska mycket

Resultatet blir ganska ljust men riktigt snyggt!

Todays Look:

Rosa adidas tröja (Thailand) Vitt Linne (jättegammalt) Svarta stuprörs jeans från KappHal.


Tavlan idag :P


Aja inte så mkt mer att säga :D

Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0