Inga ägg

Hejsan :) Idag hade jag ont i halsen igen, sen nu på kvällen så hade jag lite feber. Ja, dom tänkte ägga mig idag eftersom jag fyller år imorgon det var nog det ända plusset med att vara sjuk haha :P ja, igår gjorde mamma nya muffinsar för mina och Sarahs blev så misslyckade, haha dom svällde över muffins formarna så man såg inte plåten, HAHAHAHAH! Men iallfall så lyckades hon fixa till dom och dom blev jättegoda! Vi har fått igång min Digitala Fotoram jag fick av pappa förra året och laddat över massa bilder på ett USB minne och sen så kommer bilderna att bläddra runt, tänker nog ha den imorn när lite släkt kommer ;) Happ, jag har typ inte gjort ett skit idag, sov till 12 sen gick timmarna som sekunder och sen var det kolsvart ute när klockan var halv fem, usch usch dumma höst^^ Haha :P Imorgon blir jag tonåååring, är så spänd och längtar verkligen :P Jahapp orkar inte skriva mera nu.

Carpe Diem och ni får absolut inte glömma frågestunden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0