Idag&Igår

Heii, förlåt att jag typ inte skrivit någonting alls här på länge ^^) Men nu kommer det lite:

Igår: (Lördag den 14/11-o9)
Igår va jag i stallet och skötte Lirre Birre :) <3 Ja ja typ hängde i stallet länge på kvällen skulle det ju vara spökkväll. Ja jag stog först i kön in i ridhuset, haha och så köpte jag lite godis och vi lyssnade på spökhistorier. Stubben och Katti sa att vi skulle sitta i serveringen jättelite för dom skulle byta om, iallfall så kom dom inte tillbaka så vi gick nästan sist, jag, Lovisa, Lovisas kompis Lollo och Lillan gick tillsammans. När vi hade gått en bit hör vi några som storgråter, då är det gruppen innan oss. Ett barn är så rädd så hon hoppar typ upp på min och Lovisas kompis rygg och trycker ansiktet i våra jackor, hon var så jävla rädd. Vi gick vidare med alla vettskrämda barnen bakom oss. Sen så fick jag sjuss (stavning!?) hem med Felicia, haha.

Idag: (Söndag den 15/11-o9)
Jag åkte till stallet med Cassie och Tina och mamma såklart haha. Vi hoppade förra gången så vi bytte hästar idag, jag red Blues (jag har aldrig ridit honom förrut) Det gick sådär, han hade jätterolig galopp och jag typ flög upp och ner så det kändes som om jag red lätt HAHA! Ja efter det så åkte vi hem min lilla Lirre är ju på tävling :) så jag kunde inte sköta, ja snart ska jag följa med upp till v-by mot att mamma ska baka kladdkaka xD Ja tänkte leta efter någon rolig kofta eller något :) 



Have a good day,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0