Idag och Igår

Hej, förlåt att jag inte skrivit på länge har varit mycket ch så. Och Alexandra har inte lagt ut videobloggen än >;@

Igår:
Igår var jag i stallet tidigt på morgonen och så, skötte och lite så. När jag stog och skötte hörde jag hur något smällde till i Caranys box. Sen blev den tyst. Jag gick dit och kollade. Hästen låg på rygg. Jag ropade på Lina som också skötte. Hon kom och ba oj! Sen kom Carro och bara ligger hon ner? Jag bara a typ.Oj hon har rullat fast jag ska hämta mamma. Carro och Vavva kommer tillbaka, Carany har liksom rullat så att hon legat tryckt mot väggen och inte kunnat komma därifrån. Dom tar en lina runt frambenen på henne och drar runt henne. Om det hade hänt på en natt hade Carany varit död :o Stackars lilla klumpiga Carany. Tur att jag och Lina upptäckte henne ;)

Lilla Carany.
Sen gick jag ut med Yosh Katti med Benny och Ina med Belle och Nicia och Hilda hängde med och fotade :) Yosh är såå söt :)

Efter stallet åkte jag hem till Felicia, där åt jag middag med Felicia, Alice, Stephie, Cassie och Paula :)
Vi hade askul haha.


Idag:
Idag var jag också i stallet, jag rider ju på morgonen :) Jag red Blues och det gick faktiskt ganska bra :)

Inte så bra bild men Cassie var med på den också x)

Ja, sen var det dressyr tävling. Katti vann storhäst och Oskar vann ponny. Lina Mika Alida  Oskar var inom tävlan Isabella Lovisa Daphne var utom.

Isabella och Alina <3

Jahapp har inte så mycket mer att säga. Ni får ha det bra, nu ska jag lägga upp lite bilder på FB.


Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Men gud jag läste fel och trode att du hade knäppt kort på en död häst! Och med ett sånt lungt skrivet inlägg runt blev det hela så brutalt :P

2009-12-02 @ 15:47:34
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0