Hemma.

Hej alla, nu är jag hemma har kollat på idol. Ni har inte hört om Åkeshov Psykopaten va? Tänkte väl det. En morgon stog några i stallet och mockade. Då kom det in en tjej och skrek "Stäng alla dörrar och fönster" Det visade sig att hon hade gått i allén och då hade det kommit en man barfota från sidan på henne och flinat lite så där udda hmm hur ska man skriva hehehihehehi typ. Ah iallfall. Idag när jag gick till stallet, hörde jag bråk och glas som krossas i slottet. (Jag hade ringt och bestämt möte med Isabella som tur va) När jag gått förbi kollar jag bakåt. Två män kommer ut med en man med endast en tröja på sig (barfota utan kalsonger och byxor) så säger dom två männen "Vi vill aldrig mera se dig här det räcker" Jag ser Isabella komma upp för backen så jag säger "Isabella gå fort" och på vägen berättar jag och nu vet typ hela stallet det, fett läskigt, vågar aldrig gå där själv igen :S Jaha, sen åkte jag till v-by och mötte mamam. Köpte en jättefin julklänning och en puderborste :)

Den är från Gina. Tänkte ha den på julavslutningen, kanske på julafton och kanske kanske nyår :)

Så det här kommer bli min outfit då:

Fast med svarta leggings såklart,

Jag älskar all jul pyntning så jag passade på att fota lite i vällingby, för jag gillar deras dekorationer :)



Kollar på idol. Det är svår konkurrans nu. Men Erik var bäst ikväll, både enligt mig och juryn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0