Dagen idag

Hejsan, nu är jag hemma från skolan, vart i stallet också :) Efter skolan fick jag sjuss (stavning!?) med Paula till islandstorget, därifrån gick jag hem. Jag bytte om och så och drog iväg till brommaplan. Jag satte mig vid bussen bredvid Julia som satt där. Jag kunde inte se Kajsa förrän Julia sa: Är inte det där Kajsa? Hon kom och satte sig med oss, vi åkte till stallet (Julia är ägare till Sessan) Jag ställde ut henne i gången och mockade. Sen gick jag runt lite typ, fyllde höpåsar, la lite betfor i Sessans krubba när Julia red, ja typ haha. Sen så skulle Kajsa rida Elvira eftersom Amore är halt. Jag fick gå ut med Amore och leda henne till Hogsta. Jag hade reflexväst och pannlampa sen gick jag där och kände mig väldigt udda. Amore är jätterädd för bussar och nästan precis när vi kommit ut och skulle börja gå kommer en buss. Amore backar över några stockar och in i Ambo nästan haha. Sen går vi till Hogsta och hon blir ganska rädd när en bil med två transporter kommer. Usch det var bäckmörkt och alla bilar hade helljusen på haha. Jag kom tillbaka ställde in henne i sin box. Kajsa hade inte ens kommit ner till ridhuset. Hej seg! HAHA hon red och så, inte så mkt mer sen åkte vi hem :)

Kajsa och Elvira

Dagens outfit:


Mer bilder kommer imorn, måste  sluta innan mamma får ett utbrott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0