Baka baka liten kaka mm.....

Hej allihopa först tänte jag börja med att lägga upp lite bilder från baket igår. (Båda muffinssorterna blev ganska misslyckade!)
 
Chokladmuffinsen (Visar inte bilder på dom andra för dom såg ganska konstiga ut xD)
Vi gjorde som en videoblogg men minnet i min bajs mobil räckte inte till :'( Den blev faktiskt ganska rolig och jag och sarah flummade asmkt haha!

Idag så är jag sjuk. Jag hade asont i halsen imorse, värsta halsonten jag någonsin haft. Men mamma trodde inte på mig men jag fick vara hemma ändå. Nu är det mesta av halsontet borta men jag känner mig astrött och risig. Haha :P

Haha hatar den här bilden ser ut som ett spöke! HAHA

Den här blev lite finare :P

Idag snöade det jättemycket! nöar lite fortfarande. Jag försökte ta kort på snön när den singlaade ner men det bliv misslyckat, bilderna blev fina ändå :P


Lite lagom höstiga sådär ;)

Carpe Diem

Glöm inte att ställa frågor till Frågestunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0