What's the name?

Hej ♥ τιLια här :P Oj va fult det blev :o Jaha, är jättetrött så ja kunde inte komma på någon rolig rubrik :) Jag är så trött på Daniel, han säger alltid att han ska mula en så gör han aldrig det han glömmer bort det, det är iaf rätt skönt men han bah: Jag ska mula dig på rasten. Så vågar man inte gå ut men så är han inte ens ute och så -.-' Jag la ner hans skor i en papperskorg så han typ hällde allt över honom, och om han inte hade tagit sin sko hade den varit i toaletten. Jag skulle precis släppa ner den när han fick tag i den, vi har hotat med att slänga ut hans mössa från fönstret också :P Aja, orka prata om han tråkigaste människan ever.

Ja jag är jättejättetrött, men vet ni vad? IMORGON ÄR DET JULLOV! Fast vi börjar kvart över åtta :/ och slutar tio :D Fattar inte riktigt hur jag ska komma upp ur sängen :) Då ska jag ha den röda klänningen på mig :) Jag har typ inget mer att säga, jag blir mer och mer irriterad på att snön är blöt och kall och det snöade så  in i helvete idag! Helt sjukt! Asså va man ute såg man inget för det var bara vitt :o Men det är fint och som Felicia säger: "Det ser ut som om det är grädde utbrätt på något gott" typ, nåt sånt va det iaf :P Nu ska jag ladda upp lite bilder :P Mamma bakade bullar så nu sitter jag och smaskar på en :P

Jag gör snöängel :P

:P

Knäcken vi bakade på mentordagen

Felicia skrev när hon var hemma hos mig :)

Såg så gulligt ut när Julpost brevlådan var täckt med snö x)

Bild jag tog idag :P

HAHA :P

My eye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0