Trevlig Lucia

Hej ♥ Trevlig Lucia eller vad man säger :p Idag var jag i stallet. Jag red min lektion på Misty, det gick jättebra men hon är rätt hård i yttersidan. Dagen gick på, halv tre var det samling för Lucia firandet. Vi borstade och lite så, bytte om. Det strömmade in massor av människor i stallet, sen satte sig alla i ridhuset och showen började. Haha, jag kom in först på Sorbits i damsadel (båda benen på ena sidan) och så höll jag inte i mig eftersom jag höll händerna sådär knäppta, lite läskigt och så :P Vi sjöng klart Natten går tunga fjät och efter det så fick jag ett halsband av U-sek, sen sa jag dikten och jag sa INTE fel. Hahah, efter det sjöng Nicia eftersom hon vann tallangjakten. Hon sjunger så fkking bra :) Ja sen var det bjällerklang. Efter det var det Rudolf med röda mulen, då kommer Columbine in med Yosh i släptåg. Yosh hare en röd lampa på mulen och renhorn, så jävla söt ♥ Ja, sen var det typ Tre pepparkaksgubbar, sen var det Tipp Tapp, sen sjöng vi natten går tunga fjät och gick upp. Sen fortsatte U-sek med showen och det var riktigt kul att kolla på ! Ja, jag har inte nåt mer att säga, ni får väl ha det så bra då :)

Jag, Sorbits, Nicia :)


U-Sek kadrilj :)

Orkar inte lägga upp mera, lägger upp på fb istället :)


Kommentarer
Postat av: Camilla Muller

http://www.kfem.se/entrydetails/?comments=1&post_id=1597

2009-12-13 @ 20:50:42
URL: http://www.kfem.se/guestblogger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0