Tik Tok on The Clock

Hejsan :) ♥ Igår, va det söndag. Det fjärde gången jag skullebetyder ridning. Det var även  rida Blues, det betyder hoppning. Jag gillar lite mera speedade hästar än Blues. Cassie fick Coco och jag Blues, så vi bytte! Torun bah: "Tilia är ni ett team eller?" Jag svarade "Ja" Då sa hon "Det syns" Jag blev så lycklig, jag älskar verkligen den ponnyn! Coco är inte så sammatbetsvillig, men det var lärorikt på framridningen, hon är lugnare än första gången jag red henne, men hon är ganska hård i munnen. Jag visste att hon bara skulle springa sen när vi skulle hoppa så jag minskade galoppen i framridningen så det skulle gå långsammare. Vi skulle räkna galoppsprång mellan två små plank. Först fick jag 4 sen fick jag 5. Då sa Torun att jag skulle försöka få in 6 galoppsprång. Alltså minska galoppen så stegen blir små. Jag fattade galopp, och Coco som visste vad det gällde ökade. Jag satte mig tillbaka och minskade. Sen när hon såg det jättelilla planket så ökade hon. Så söt ♥ Det gick fort och vi klarade absolut inte 6 galoppsprång. Men jag är nöjd även fast jag inte fick stopp på henne♥

Mitt och Lovisas julpynt :)


Tidem går så jävla fort, livet rinner på lika snabbt med, snart är man tant då :P

Bilder från Lab lektionen :

HAHAH, älska kemi :P

Haha, jag låsades blanda kemikalier och så klart.......

.......så gjorde Rebecca likadant och sen........

......Meeli med.

Bilderna är tagna från. Troublemakersz


Kommentarer
Postat av: Elis<3

haha sköna bilder :)<3

2009-12-08 @ 18:10:10
URL: http://justelis.blogg.se/
Postat av: Meeli xD

Kolla mig !!

2009-12-09 @ 16:42:14
URL: http://troublemakersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0