Schnöö

Hej hej ♥ Idag var jag i skolan. Det var lucia grej på morgonen och det var kul. Sen hade vi engelska men vi började mycket tidigare än vi skulle (hade vikarie) så när vi skulle börja slutade vi. HAHA! Då hade vi typ en och en halv timmes lunch grej, så vi drog till v-by. Vi tänkte kolla runt lite i affärer och sen åka hem till lunchen, då det var gröt :) Men vi var där lite för länge och åt på donken. Ja, jag köpte ett vitt linne (att ha i skolan eftersom det andra har jag i stallet) från Gina. I gina tog vi också lite bilder, ni vet det här Veckans Stil och så :P Jag och Paula tog asmånga bilder men vi skickade bara några :P Jag hoppas du vill se dom för här är dom:

Paula och Jag :P

Veckans stil? Hamnar gärna i metro ;)

LoL

Hittade jättemånga bilder på folk jag känner^^ Här är några i min skola

Länken är http://www.kfem.se/bloggarnas-laenkar/

Ja, kom lite sent till syslöjden men gjorde klart mitt klänningslinne. Det skulle bli XS men det blev typ L hahah, egentligen gjorde jag inte klart, får nog fixa till lite här hemma, haha ni får se när den är klart. Allt gick rätt fort förrutom när jag väntade på bussen haha. Det snöade jättemycket då men nu är allt borta. Oj jävlar! Det smälls raketer asnära här jag blev asrädd, aja nu får ni ha det bra :P


Kommentarer
Postat av: Eliis

haha det var fett kul i Gina tricot XD <3

2009-12-11 @ 20:33:41
URL: http://justelis.blogg.se/
Postat av: ehhm

paula ''hard to get'', vet vem du menar :P <3

2009-12-11 @ 20:34:36
URL: http://justelis.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hahahahahahha xD Bilden i mitten failar xD

2009-12-14 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0