Kaaallt

Hejsan :) ♥ Vad gör ni? Själv tänkte jag ta lite varm choklad med grädde :P Idag har jag varit i skolan, vi hade mentordag. Vi började 9. Paula skulle åka buss, så jag tänkte åka med henne. När jag missat första bussen för att åka med henne säger hon att hon ska gå med Felicia _-_ Men jag fick iallfall låna hennes busskort eftersom mitt är borta å jag åker på remsa, ja jag kom försent men vi skulle kolla på film iaf :P Den hette typ Codname Cleaner, den var rätt seg men ibland var den rolig. Jag Paula och Felicia har typ startat krig mot Daniel. Vi mular varandra hela tiden, HAHA. Igår mulade ju dom sönder mig när dom stog i en ring runt mig när jag låg på marken. Sen skulle Daniel mula Paula och Felicia, eftersom Felicia hjälpte mig då så skulle jag hjälpa henne. Då skulle Daniel mula mig också, men vi sprang runt hela skiten och dom väntade i 20 minuter på att vi skulle komma ut, då var vi typ nästan hemma xD SUCKERS! Ja, idag hade vi krig på rasten. Paula höll fast Daniel och jag tryckte ner honom mot snön i hans luva, det gick inte så bra + att vi inte kunde få upp snö till hans fejs. Vi kom sent igen. Sen skulle vi baka, vi bakade knäck :P Jag Paula och Felicia var några av dom som kommit sent båda gångerna så vi fick fixa massa bord och Daniel mobbade mig för att jag stannade och inte han -.-' Ja, efter det skulle jag, Felicia och Paula åka pulka. Cassie har färgat håret så vi ringde henne också. Asså vi ville se hennes hår och att hon skulle åka pulka med oss. Paula skulle möta henne och jag och Felicia skulle hem till henne så hon kunde byta kläder. Jag visste att Paula och Cassie inte skulle följa med och sen ringde dom och sa det. Vi gick hem till mig och hämtade min snowracer så gick vi till Cassie för vi ville se hennes hår. Det var liksom lite mörkrött :) Vi frågade dom om dom ville följa med och dom kanske skulle följa med, men Paula frös :S Jag och Felicia gick och började åka. Sen kom dom :P Vi satte ihop alla fyra "åksakerna", dom två snowracerna längst fram och pulkorna längs bak. Bra och stadigt ;) Först satt jag på en av snowracerna näst längst fram, det var inte så kul :P Sen satt jag längst fram och då flög Paula och Felicia som satt i pulkorna av. Sen satt jag längst bak, det var jättekul, man flög åt alla håll, HAHA jag ramlade av två gånger :P Sista gången satt jag näst längst bak på en pulka, och det gick så fort så det kändes som när jag satt längst bak, stackars Cassie som satt längst bak ;) Men det var kul, men det hade varit roligare om vi va flera :) Jahapp, Paula hade bara på sig leggings + linne + skinnjacka så hon frös och ville gå hem -.-' Cassie följde mer och jag och Felicia åkte på samma snowracer. det var askul :P Sen gick vi hem typ :P


Haha, ignorera min min ;)

HAHA

Ja är faktiskt rätt nöjd med bilden :P Cassie drar upp alla åksaker :P



Lite mulad kanske ?

Åh, de är så mysigt med snö :) Snöade HELA dagen igår :)

Bad, bad bad :P


Kommentarer
Postat av: paula <3

tips använd inte skinnjacka i 10 minus :P <3

2009-12-18 @ 13:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0