Julafton

Hej allesammans, god jul på er ♥ Idag så ringde min väckarklocka halv sju. Jag satte på mig vita ridbyxor och e röd tröja, sen åt jag frukost och bestämde träff med Alida. Vi träffades vid åkeshov och fortsatte till stallet, julaftonskadrilj vettni :) Ja vi började höa  och så och jag gick typ och drack vatten varannan sekund, men men, vi mockade sen och fick hästar, jag fick Cruella ^^) Henne hade jag förra året också. Det gick rätt bra på framridningen hon var lite långsam, men det kändes som jag fick med bakbenen rätt bra sen. Jag red bredvid Lovisa som red på Ajja. Det var kul och gick bra, fast det sved i halsen så fort jag sväljde. Efter första galoppen blev Cruella jättetaggad och pinnade på. Hon var mjuk och gick helt okej. Efter kadriljen åkte vi hem. Jag och Sarah kollade i våra julstrumpor det fanns 1 choklad tomte, 1 marsipan-och-choklad gris, en polka gris och en tidning, Vecko Revyn. Juste, jag gav Isabella en tomteluva, eftersom hon alltid lånar min och en marabou choklad. AV henne fick jag sån där greh man sätter på överdelen av nyckeln och en polkagris ;) Jahapp, nu sitter jag här framför datan och försmakar på julen med julmust och pepparkakor och kollar lite på Kalle Anka och Anna Anka som mamma zappar mellan. Klockan fyra kommer Lisa som ska hämta oss, sen åker vi till Mormor och Morfar. Alla paket är inslagna nästan^^) Jag hoppas alla blir glada, haha. Jag vet att jag kommer få en jacka av mamma iallfall :) och så hoppas jag att ja ska få lite häststuff =)

Here is some pics:

Haha, igga min sits :)











Ni känner igen klänningen från skolavslutning :)

Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll ♥
Jag kommer inte uppdatera så mycket idag, ja inlägget kommer när det kommer^^

GOD JUL !



Kommentarer
Postat av: Alida

ladda upp bilderna på fb :) <3

2009-12-25 @ 16:40:30
Postat av: Moa

Hejsan svejsan :) kan du lägga upp bilderna från när vi hoppade idag? Helst bara dom fina ^^ puss!

2009-12-25 @ 19:57:29
URL: http://jahm.blogg.se/
Postat av: missbill

hej! snygg blogg och bra innehåll, och sist men inte minst BRA stil Go girl! kolla gärna in min och lämna en komentar:)

2009-12-28 @ 17:53:08
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0